Kontakt telefoniczny w sprawie zamówień możliwy jest w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt ustawowo wolnych od pracy w godzinach 8-16 pod adresem e-mail info@kobiecazielarnia.pl
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).
– realizacji złożonego zamówienia
– W celu zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników
Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania tj.:
Zgodnie z przepisami Ogólnego Rozporządzenia dotyczącego Ochrony Danych Osobowych (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – (RODO), przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez nas,
Jeżeli Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody:
Jeżeli Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w celu realizacji umowy (niezbędne w celu świadczenia usługi):
Jak się z nami kontaktować w zakresie danych osobowych? Wyznaczyliśmy
e-mail: info@
Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu otrzymania informacji o prawidłowo lub wyborze przesyłki pobraniowej – do 7 dni.
Produkty są rezerwowane do zamówień przez okres 7 dni. Jeżeli do tego czasu płatność nie zostanie uznana na koncie są one odblokowywane na poczet innych zamówień.
Jeśli złożone zamówienie obejmuje produkty o różnym statusie dostępności, wysyłka zamówionych produktów następuje w chwili skompletowania całości zamówienia.
W przypadku niedostępności zamówionego produktu, Klient jest informowany o tym fakcie przez pracownika sklepu i podejmuje decyzję o sposobie realizacji pozostałej części złożonego zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamiana brakującego produktu na inny w tej samej cenie lub anulowanie całego zamówienia) bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody Zamawiającego na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Gospodarstwo rolne Monika Górska w celu realizacji zamówienia. Klient ma prawo do wglądu, poprawienia oraz żądania zaprzestania wykorzystania swoich danych osobowych zgodnie z ustawą “O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 r.
Klient może wybrać następującą form dostawy
Klient może wybrać następujący sposób zapłaty:
Dane do wpłat:
Formę płatności klient wybiera przy zamawianiu towaru
Zamówienia nie opłacone w terminie 21 dni licząc od następnego dnia po dniu złożenia będą anulowane. W przypadku uiszczenia opłaty po tym terminie należy poinformować o tym fakcie mailowo lub telefonicznie.
Rachunki do zamówień opłaconych przy odbiorze wysyłane są na życzenie klienta po zaksięgowaniu środków z pobrania na naszym koncie. Jeżeli klient nie wyraził takiej woli rachunek jest przetrzymywany w archiwum firmy przez okres 2 lat.
W paczkach z zamówieniami opłacanymi przy odbiorze w kopercie jest umieszczany dokument o nazwie Zamówienie od klienta, który uprawnia do wszelkich możliwych działań na takich samych zasadach jak rachunek.
Po doręczeniu towaru może nastąpić wymiana, zwrot lub reklamacja na podstawie rachinku, zamówienia od klienta lub weryfikacji danych zamieszczonych przy złożonym zamówieniu w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
Zwroty przyjmowane są tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy produkt nie był używany, nie jest zniszczony i jest oryginalnie zapakowany.
Rozpatrzenie reklamacji towaru może odbywać się na podstawie przesłanego produktu wraz z dowodem zakupu lub protokołem uszkodzenia spisanym przez kuriera przy doręczeniu paczki.
Pieniądze zwracane są na podany przez Klienta nr konta w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru w nienaruszonym stanie i bez śladów użytkowania.
Regulamin obowiązuje od dnia: 26.01.2023 r.
Wszystkie produkty znajdujące się w sprzedaży sklepu są produktami nowymi. Jeśli wystąpią odstępstwa od tej normy, informacja taka zostanie wyraźnie zaznaczona w opisie.
Ceny podane są w złotych polskich i nie zawierają podatku VAT. Wartość ceny nie obejmuje kosztów przesyłki towaru do klienta oraz ewentualnych opłat celnych.
Cena podana przy produkcie jest ceną wiążącą obie strony w chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia na towar.
Sklep zastrzega sobie prawo do możliwości zmian cen, wprowadzania akcji promocyjnych i wyprzedaży, wprowadzania w nich zmian oraz ich zakończenia bez podawania przyczyny.